zaterdag 6 maart 2010

Tour du Mali

Weinig nieuws deze week omdat ik voor het werk in het buitenland zat. En dus alleen in het begin van de week nog wat getraind heb. Mijn baas wilde mij eigenlijk langer weg hebben, maar ik vond een paar dagen in Mali wel genoeg.

Kreeg ik daar toch bijna spijt van...
Want dit weekend start voor het eerst de Tour du Mali. En niet alleen dat, er werd mij door iemand van de organisatie aangeboden om mee te rijden in de materiaalwagen van de koers. Grrrr, als ik dat geweten had was ik wel een dagje (of 2) later terug gekomen. Maar goed, gedane zaken enzo.

Kijk hier voor meer info over de Tour du Mali. Men is vastbesloten groter te worden dan de buren van Burkina Faso, die al een hele echte UCI ronde hebben die in de herfst wordt verreden. Eens zien of ik tegen die tijd niet weer eens nodig naar Burkina moet.

Geen opmerkingen: