woensdag 5 januari 2011

Mentaliteit

2 uur stond er gisteren op het programma. Hmmm. Ga ik binnen of ga ik buiten? Alles wees er eigenlijk op dat het binnen moest gebeuren. Het was koud, een beetje glad nog hier en daar, ik was redelijk laat thuis van het werk. Maar er was (en is) 1 probleem:

Ik verfoei dat binnen fietsen. Een uurtje is nog wel te doen, maar 2 uur is echt een martelgang. Dus against all odds toch gekozen om met de MTB naar buiten te gaan. Door deze last minute beslissing en mijn chaotische inborst duurde het tot kwart over 7 voordat ik op de bike zat. Al fietsend moest ik ook nog de route aanpassen, want nog niet overal was de weg even goed begaanbaar.

Het was wel bikkelen, met een snijdend koude wind. En toen het rondje Den Bosch er op zat en ik bijna thuis was, zag ik dat er pas 1,5 uur verstreken waren. Twijfel. Maar met in gedachten de concurrentie die op thuis op de tacx de uren zat te maken toch maar rechtsaf geslagen richting Nistelrode om de tijd vol te maken. En met 2 uur en 10 minuten op de klok bleek dat uiteindelijk gelukt. Keiharde trainingstijd, die straks het verschil moet maken....

Geen opmerkingen: