donderdag 12 november 2009

Kriebels

Langzamerhand begint het fietsvirus weer te kriebelen. Na in september nog veel gefietst te hebben op vakantie, is het vanaf oktober een heel stuk rustiger geweest. Eén keer in de week op zondag mountainbiken, dat was het wel.



Afgelopen dinsdag weer eens op de tacx gezeten, en dat ging werkelijk voor geen meter. Na 3 kwartier, toen ik door mezelf werd ingehaald op de virtuele Alp d'Huez, vond ik het welletjes. Toch was het gevoel een stevige  inspanning gedaan te hebben wel weer lekker.

Deze week ook gesproken om de zomervakantie al in mei te vieren. Erg verleidelijk, omdat ik dan al vroeg in het seizoen de nodige klimkilometers kan maken. Gevolgd door een lang weekend 3 Ballons in juni, en een lang weekend Marmotte in juli, lijkt dat een perfecte voorbereiding op de Tour for Life in augustus. Dus gisteren weer op het internet aan het zoeken geweest naar colletjes, cyclo's, vakantiegebieden. En dan krijg je vanzelf weer de fietskriebels.

6 opmerkingen:

nis zei

Hee Beermans, mijn twitterapplet werkt niet meer. je kunt nu helaas niet zien dat ik de Alpe (inclusief fietsgewicht dit keer) in 1'06'54" heb bedwongen. Deze winter staat in het teken van de krachttraining! goed te lezen dat de motivatie goed is, met die van mij is op het moment ook niets mis. Naast de krachttraining is het doel niet zwaarder uit de decembermaand te komen dan 76 kilo.

Eric zei

Ik praat niet meer met jou. Belachelijk hoeveel en hoe fanatiek jij traint. Uitslovert!

Unknown zei

We leggen 'm er toch wel op de heuvel van de mooie meisjes :)

Unknown zei

margreet = gijs

nis zei

Ik ben de koning van de trainingsritjes, da's bekend. Dus idd zal ik wel weer afleggen als het voor het echie is :-( Maar tot die tijd, blijf ik lekker knallen. Wel flauw om mijn Twitterapplet te boycotten, maar het hoort allemaal bij de psychologische oorlogsvoering natuurlijk.

nis zei

ben trouwens benieuwd naar je ombouwingsactie Margreet (of mag ik - ook na de operatie - gewoon Gijs blijven zeggen?)