dinsdag 8 september 2009

Brian does it again

Brian Megens, eenmalig gastrijder bij Team DBA, won alweer een koers, deze keer in Someren

WEER EENTJE GEWONNEN! BRIAN WINT HEIDEHOF (SOMEREN) 105KM

Jawel, het is weer zo ver. Na de vakantie gewoon weer eentje gewonnen. Onze Brian wint nu Heidehof (Someren).

Zie hier het relaas van onze Osse toekomst: "Na de 1e 2 ronde's was er een kopgroep van 4 man die zo'n 25 seconden hadden. Ik besloot er naartoe te springen. De eerste 5-6 ronde's draaiden de kopgroep redelijk, maar ik kwam er al snel achter dat mijn medevluchters niet sterk genoeg waren en dat de voorsprong niet groot genoeg was (30 sec). Daarop besloot ik het tempo op te voeren en langzaam moesten ze er allemaal af. Toen kwam ik 6 ronde's voor het eind (met nog ruim 35 km koers te gaan) alleen te zitten. Ik besloot volle bal door te rijden. Het deed af en toe wel pijn, maar het was ook zeker mooi om alleen op kop te rijden. het rondje was heel zwaar want het was midden in de polder en je had stukken de wind vol tegen dus dat was wel pittig zo alleen. Mijn voorsprong is minimaal 30 sec geweest en op de streep had ik 49 sec. op het peleton. Mijn ploegmaten hebben heel goed werk voor me verricht door continu elke aanval te parreren. Een ploegmaat van me won uiteindelijk ook de sprint van het peleton. Dus een mooi podium voor ons."

Super Brian!! Proficiat!


_________________

Geen opmerkingen: