vrijdag 26 februari 2010

Op zoek

Op zoek naar tijd. Tijd om te trainen. Daar draaide het de afgelopen weken een beetje om. En daar zal het de komende weken ook weer om draaien. Allereerst hadden we natuurlijk de carnaval. Ik weet het, ik had ook thuis kunnen blijven. Deze week
was het eerst de beleggingsclub die dinsdag roet in het trainingseten gooide, en woensdag was dat het Brabants Wielercafé

Het was overigens weer een boeiend aflevering van het Wielercafé. De achtste aflevering inmiddels, en ik heb ze allemaal bezocht. Hoofdgast was Michael Boogerd, die over zijn carrière kwam vertellen. Vermakelijk, maar zoals altijd waren het de minder bekend gasten die voor de meest interessante verhalen zorgden. Allereerst natuurlijk "onze" (want hij gaat een stuk met ons meefietsen tijdens de Tour for Life ) Dirk-Jan Roeleven, die uiterst smakelijk verhaalde over zijn fietstocht, zoals beschreven in zijn boek De Nieuwe Fiets. Voor mij een reeds bekend verhaal, maar aan de reacties om me heen was te merken dat het verhaal van deze Sentimentalista erg in de smaak viel. Daarna kwam Jos van der Pas zijn bewogen levensverhaal doen. Grappige verhalen werden afgewisseld met emotionele momenten, met uiteindelijk een gelukkig afloop.

Weer een boeiend avond dus, maar weer niet trainen. Dit weekend zullen de kilometers ook beperkt blijven, net als volgende week als er een korte buitenlandse zakenreis op het programma staat. Kortom, heb blijft nog even zoeken naar trainingstijd. Overigens ben ik ondanks deze drukke maand niet ontevreden over de gemaakte trainingsuren, en ligt alles nog keurig op (trainings)schema.

Geen opmerkingen: