woensdag 20 januari 2010

Nog 24 weken

Inderdaad, nog 24 weken. Tot de Marmotte. Hoe ik dat zo precies weet?

Ik zal het maar eerlijk toegeven: ik werk dit jaar met een schema!
Ja, ik weet het. Schema's zijn voor nerds. Of voor topsporters. Maar niet voor krabbelaars als ik. Toch heb ik er dit jaar voor gekozen om het zo te doen. Het wordt namelijk een retevol jaar, met naast een vroege vakantie (mei) waarschijnlijk ook nog enige weken buitenland voor de baas. En om dan nog enigszins overzicht te houden is een schema wel heel handig. Jaja, ik weet het allemaal smoesjes, maar de afrekening vindt plaats op 3 juli, boven op de Alp. Iedereen die dan voor me eindigt mag me uitlachen (behalve Sjoerd, da's een andere categorie). De rest mag zich dan beschouwen als zijnde de mond gesnoerd!

Overigens ging het bij de eerste training van de eerste week van de 24-weeks planning al meteen mis. Zoonlief had een ingelaste vriendschappelijk wedstrijd. Wel vanavond meteen goed gemaakt met een 2 uur durend fietstochtje buitenshuis. Heerlijk.

Geen opmerkingen: