woensdag 6 januari 2010

Nieuws

Nee, eigenlijk niet. Buiten fietsen zit er voorlopig niet in als ik de weerberichten mag geloven. Te koud en te veel sneeuw. Binnen fietsen doe ik nog wel, maar ik zeg niet hoe vaak en hoe lang, je moet de concurrentie natuurlijk niet wijzer maken dan dat ze al is.

Wel beginnen de giften voor Tour for Live langzaam binnen te druppelen (ga hier naar toe als je ons wilt sponsoren) en ook achter de schermen is het bedrijvigheid troef.
De website van Team DBA zit er aan te komen, en zal worden gebruikt om te vertellen wie we zijn, waar we voor fietsen, en waar we het sponsorgeld vandaan halen. Ik heb de eerste versie gezien, en het belooft een mooie site te worden. Daarnaast is het sponsordocument klaar, dus kunnen de individuele leden de hort op om sponsors te gaan werven.

Echte start van de campagne staat half januari gepland, met een fotoshoot en hopelijk de lancering van de website en wat persaandacht. Ik hou u op de hoogte.

Geen opmerkingen: