maandag 28 december 2009

Lappenmand

Of eigenlijk: lappenmandje. Gisteravond ineens last van snotneus en moeilijk slikken. Na een redelijk onrustige nacht toch besloten om met Sjoerd richting Wageningen te vertrekken om daar aan een MTB tocht mee te doen.

Daar aangekomen bleek de tocht afgelast, wegens verregaande onbegaanbaarheid van het parcours. En eigenlijk was ik daar niet eens rouwig om.
De snotneus was er immers nog volop, en in de loop van de dag werd dat niet beter.

Overigens zijn de weersvooruitzichten ook niet om over naar huis te schrijven. Heb ik een keer alle tijd, werken zowel het weer als mijn lichaam niet mee. Achja, gelukkig duurt het nog even voor ik in vorm moet zijn. Kan ik deze week mooi een paar krachttrainingen op de tacx doen. Ik heb uit betrouwbare bron dat dat echt helpt.

1 opmerking:

nis zei

Beer, speel niet met m'n kloten! Vanmorgen nog even een powerrrtraining gedaan. Het gaat echt helpen!