maandag 1 november 2010

Ledigheid

...is des duivels oorkussen. Het luieren is dus voorbij en het wordt weer tijd om de blik op volgend seizoen te werpen. Oorspronkelijk was ik van plan het wat rustiger aan te doen komend jaar, maar aangezien het nu al weer begint te kriebelen, is de kans groot dat de lat toch behoorlijk hoog komt te liggen. En ja, misschien nog wel hoger dan dit jaar


Ik heb weer een trainingsprogramma gemaakt voor mezelf, gebaseerd op dat van vorig jaar. Daar bovenop wil ik dit jaar proberen wat meer cyclo's te rijden. Definitieve invulling vindt de komende maanden plaats. 


Het eerstvolgende doel moet echter dit jaar nog gerealiseerd zijn, en dat is het bereiken van de 10.000 fietskilometers. Vorig jaar stokte de teller op ruim 7.000 kilometer, nu heb ik nog een paar 100 kilometer nodig om de kaap van 10.000 te passeren. Daarom gisteren maar weer eens de MTB ter hand genomen, en me enorm laten afknijpen bij de tocht door Herpenduin en de Maashorst vanuit Herpen. Afknijpen omdat de heren Vermeulen, van de Kamp en met name Meulepas er genoegen in schiepen om volle bak door de bagger te knallen. 


Met hangen en wurgen kon ik de diverse wielen houden, om vervolgens volledig onder de modder na 57 kilometer weer uitgeteld, maar zeer voldaan thuis te komen.


Kortom, het seizoen 2011 is langzaam begonnen.

Geen opmerkingen: